اعلام برنامه های دهه کرامت/جشن های رضوی در مساجد یزد برگزار می شود

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برنامه های دهه کرامت از برگزاری جشن های این دهه در سطح مساجد استان یزد خبرداد.

علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی و دینی در ایام دهه کرامت گفت: برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان و جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از برنامه های شاخص استان یزد در دهه کرامت است.

وی با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت درسطح 382 کانون فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان نیز فردا با رقابت فعالان قرآنی از ساعت 8 صبح آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز ساعت 15 در تالار فرهگ یزد برگزار می شود.

حکیمیان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این جشنواره اظهارداشت: در این ایام همچنین برنامه های مختلف و متنوعی در مساجد همنام با امام هشتم شیعیان که دارای کانون فرهنگی هنری باشند؛ برگزار می شود.

وی همچنین مولودی خوانی، آذین بندی معابر و مساجد و برپایی ایستگاه های صلواتی را از دیگر برنامه های این دهه در استان یزد ذکر کرد.

مسئول کانون مساجد استان یزد تصریح کرد: ایام دهه کرامت فرصت مناسبی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است و باید برای تقویت عقاید دینی جوانان و تعمیق باورهای دینی جامعه بهره لازم را این ایام برد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا